Thông tin công việc
Chức Danh: Quality Assurance (Customer Service/Contact Center/Call Center)
Loại hình công việc: Nhân viên chính thức
Mức lương: 15 Tr - 17 Tr VND
Công ty: Công Ty TNHH TransCosmos Việt Nam
Mô tả
QA(OPS) will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
Quảng cáo
- Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards
- Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints, and seller satisfaction
- Training CSR’s on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills
- Providing report and analysis on quality progress to HOCS
- Training CSR on new implementations and process changes.
- Analyze the root cause of the issue and able to design an action plan.
- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
- Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
- Manage project performance to achieve KPIs of productivity, CSAT, CQM
Quảng cáo
Yêu cầu
- At least 1-year experience QA/ QC in customer service/ call center/ contact centerenvironment
- Good at English
- Intermediate to advanced reporting skills
- Excellent ability to identify and analyze data for trends
- Experience in providing performance feedback
- Experience managing and driving team calibration to QA requirement
Yêu cầu bằng cấp: Chưa nhập
Yêu cầu hồ sơ:
- Bằng cấp:
Cao đẳng - Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi
Yêu cầu độ tuổi: Chưa nhập
Yêu cầu kinh nghiệm: 3 - 4 Năm
Yêu cầu giới tính: Chưa nhập
Quyền lợi
Chế độ bảo hiểm,Du Lịch,Phụ cấp,Chế độ thưởng,Chăm sóc sức khỏe,Đào tạo,Tăng lương,Nghỉ phép năm,
Nhà tuyển dụng
No listings were found matching your selection. Something missing? Why not add a listing?.