Thông tin công việc
Chức Danh: PR Brand Manager
Loại hình công việc: Nhân viên chính thức
Mức lương: 20 Tr - 35 Tr VND
Công ty: Interspace Việt Nam - ACCESSTRADE
Mô tả
- Build customer awareness and brand positioning plan across channels
- Shape and communicate our vision and mission
- Translate brand elements into plans and go-to-market strategies
- Lead creative development to motivate the target audience to “take action”
- Plan, implement & report performance of brand communication plans & campaigns
- Monitor market trends, research consumer markets and competitors’ activities to oversee new and ongoing marketing and advertising activities
- Develop & implement customer retention and loyalty programs
- Develop the concepts, style, look and feel, language and tone of brand
- Plan strategic public relations programs
- Develop and implement PR policies and procedures
- Determine KPIs for PR works
- Implement, measure and provide reports on each PR campaigns
- Build long-term relationships with all relevant stakeholders, such as local government, media people, politicians, etc.
- Recruit, hire, onboard and train new members of the public relations team
- Produce content for various speeches, events, hearings…
- Develop and implement crisis communications advice and media strategy, as needed
Quảng cáo
Yêu cầu
- Education and Training: BSc/BA in Marketing, PR, communications, journalism or similar relevant field
- Experienced Proven working experience in the PR & branding field for at least 2 years
- Having 2-3 years of working experience in Global firms/agencies is an advantage
- Language Vietnamese/ English
- Technical and Bussiness Knowledge/Skills Proven ability to develop PR & branding communication strategies
- A proven track record of successful PR/branding campaigns
- Experience in identifying target audiences and devising effective campaigns
- Excellent understanding of the full marketing mix
- Strong analytical skills partnered with a creative mind
- Data-driven thinking and an affinity for numbers
- Outstanding communication skills
- Up-to-date with latest trends and marketing best practices
- Excellent communication, presentation and self-driven skills
- Outstanding organizational and time management skills
- Aptitude in presentation and public speaking
- Attention to details
Yêu cầu bằng cấp: Chưa nhập
Yêu cầu hồ sơ:
- Bằng cấp:
Đại học - Phụ cấp khác: Trợ cấp ăn trưa, tài sản/ máy tính, đỗ xe, điện thoại, công tác phí,...
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Cơ hội huấn luyện: Hàng tuần
- Độ tuổi:
28 - 35 - Thời gian làm việc: 9h - 18h (Thứ 2 - Thứ 6, nghỉ trưa 12h-13h30)
- Phúc lợi: BHXH, team building, du lịch, lương tháng 13, thưởng lễ tết,...
Yêu cầu độ tuổi: Chưa nhập
Yêu cầu kinh nghiệm: 3 - 4 Năm
Yêu cầu giới tính: Chưa nhập
Quyền lợi
Chế độ bảo hiểm,Du Lịch,Phụ cấp,Chế độ thưởng,Chăm sóc sức khỏe,Đào tạo,Tăng lương,Nghỉ phép năm,
Nhà tuyển dụng
Favorite
Interspace Việt Nam là công ty liên doanh bởi Tập đoàn Interspace Nhật bản và MOG Việt Nam, được thành lập từ năm 2015. Interspace Việt Nam là đơn vị tiên phong và hàng đầu trong lĩnh vực CPA Affiliate marketing tại Việt Nam với sản phẩm là ACCESSTRADE. ACCESSTRADE là nền tảng tiếp thị liên kết (Affiliate marketing) lớn Xem chi tiết...