Thông tin công việc
Chức Danh: Customer Service Executive (English)
Loại hình công việc: Nhân viên chính thức
Mức lương: Cạnh tranh
Công ty: Công Ty TNHH SML Việt Nam
Mô tả
- Receive order, input data into system, process layout/order to production
- Inform delivery date to customer
- Arrange shipment on time to customer
- Maintain service, relationship with customer
- Follow up customer’s outstanding list with Finance
- Handle/ solve customer’s complaint
- Handle all orther enquiries/ requests from customer
Yêu cầu
- Experience in Customer Service/ Merchandiser in Garment/Label copany is preferable
- Experience in working in multinational Company is preferable
- Good English skills in listening, speaking, writing,reading
- Good problem- solving skill
- Good communication/ negotiation skill
- Customer Service mindset
- Proactive, dynamic, integrity, careful, teamwwork
- Able to work under high pressure
Yêu cầu bằng cấp: Chưa nhập
Yêu cầu hồ sơ:
- Bằng cấp:
Cao đẳng - Giới tính:
Nữ - Phụ cấp khác: Commission
Social insurance as Law
Accident insurance as Law - Thời gian thử việc: 02 months
- Cơ hội huấn luyện: Have chance to join the trainings to improve skill
- Độ tuổi:
23 - 30 - Thời gian làm việc: Office hours
- Đồng nghiệp: Friendly, enthusiasm
- Phúc lợi: Social insurance in according to Law
Accident insurance 24/24 - Ngày nghỉ: Sunday off, off rotation saturday
Yêu cầu độ tuổi: Chưa nhập
Yêu cầu kinh nghiệm: Chưa nhập
Yêu cầu giới tính: Chưa nhập
Quyền lợi
Chế độ bảo hiểm,Du Lịch,Phụ cấp,Xe đưa đón,Chế độ thưởng,Chăm sóc sức khỏe,Đào tạo,Tăng lương,Nghỉ phép năm,
Nhà tuyển dụng
Favorite
Since it began in 1985, the privately held SML Group has rapidly emerged as a world leader in manufacture and supply of garment trim to the apparel industry. As a truly global company, strategically position in over 40 locations, we are well aware of the markets need to supply in country quality products on time at the right price. With Xem chi tiết...