Thông tin công việc
Chức Danh: Customer Service
Loại hình công việc: Nhân viên chính thức
Mức lương: 7 Tr - 10 Tr VND
Công ty: Savyu Vietnam Limited
Mô tả
Duties & Responsibilities
- Receive Customer feedback and record feedback on Savyu system.
- Handle complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits and follow up to ensure.
- Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents.
- Provide information and details.
- Work closely with other departments
Yêu cầu
Job requirements
- 1 year + experience in customer service, sales admin is a plus;
- Good command of English and MS. Office;
- Positive attitude, self-discipline, good communication;
- Phone Skills - Strong phone contact handling skills and active listening;
- Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters;
- Quick learner;
- Ability to work independently in a fast paced environment.
Yêu cầu bằng cấp: Chưa nhập
Yêu cầu hồ sơ:
- Bằng cấp:
Cao đẳng - Phụ cấp khác: Phụ cấp ăn uống, đi lại
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi - Thời gian làm việc: Thứ hai - Thứ sáu (9:00 - 18:00 sáng Thứ 7 nếu được yêu cầu)
- Đồng nghiệp: Môi trường công ty Start up (E-Commerce) trẻ trung, năng động và phát triển
- Phúc lợi: Bảo hiểm Xã Hội, Y Tế (full lương)
- Ngày nghỉ: 12 ngày phép năm , 5 ngày phép bệnh
Yêu cầu độ tuổi: Chưa nhập
Yêu cầu kinh nghiệm: 2 - 0 Năm
Yêu cầu giới tính: Chưa nhập
Nhà tuyển dụng
Favorite
Savyu is an e-commerce platform headquartered in Hong Kong under Savyu Holdings Limited, which was founded in 2018 by top industry-ranked professionals. Savyu offers a holistic solution to serve Brick amp; Mortar retailers on the mobile marketing platform, utilizing state-of-the-art data technology. Savyu is committed to building a strong established presence in Vietnam, starting from Ho Chi Minh before expanding Xem chi tiết...