Thông tin công việc
Chức Danh: Chuyên Viên Quản Lý Quan Hệ Khách Hàng (CRM)
Loại hình công việc: Nhân viên chính thức
Mức lương: 15 Tr - 18 Tr VND
Công ty: CÔNG TY TNHH AB BEAUTY WORLD
Mô tả
- Define, implement, and manage the executive planning and strategies of the Loyalty Program, Referral Program, app/web push notification, and SMS.
- Manage and segment the customer data, then designed personalized and relevant communication strategies for different group.
- Coordinating with other channels of CRM, CS, and Marketing to deliver consistent message for different segmented groups.
- Measure, analyze and report the performance of the app and campaign, push notification, Loyalty Program, and SMS to accomplish the desired CRM and business KPIs.
- Conduct deep dive analytic and actionable insights relative to the app and campaign performance, customer retention, acquisition and other desired performances.
Yêu cầu
- Minimum Bachelor's Degree major in Marketing, Business Administration or related fields.
- 2+ years’ experience in Marketing Content, Digital Marketing or CRM. Experience inMobile App Marketing is a plus.
- Good sense of design and style.
- Strong analytical skills with great attention to details.
- Strong team work, project management and organization skills.
- Strong listening skills and judgment to make wise decisions in the interest of Maison RMI
- Strive for impact and high performance. Hunger for success with a commitment to getting things done.
Yêu cầu bằng cấp: Chưa nhập
Yêu cầu hồ sơ:
- Bằng cấp:
Cao đẳng - Độ tuổi:
27 - 35
Yêu cầu độ tuổi: Chưa nhập
Yêu cầu kinh nghiệm: 5 - 8 Năm
Yêu cầu giới tính: Chưa nhập
Nhà tuyển dụng
Favorite
Hệ thống Siêu thị cao cấp AB BEAUTY WORLD (ABBW) sẽ chính thức ra mắt vào tháng 8.2020 với chuỗi 6 siêu thị mỹ phẩm có diện tích từ 600 đến 1,000m2/ siêu thị tại những vị trí sầm uất của Tp. HCM. AB Beauty World hứa hẹn sẽ mang đến cho quý khách hàng những tiện tích mua sắm Xem chi tiết...