Thông tin công việc
Mô tả
All the functions of a researcher – from taking briefs, execution and analysis of projects to presenting findings, specialize in quantitative research methodology.
Assisting in developing the quantitative and statistical capabilities of our research teams, including providing guidance, training and development, conceptual and operational support.
Developing new businesses and clientele with a minimum of one new clientele for each calendar year.
Daily: Contact & send company profile to 3 new clients and 2 clients whom you have contacted before.
Weekly: review the progress and effectiveness of contacting client work
Monthly: review the progress and effectiveness of contacting client work
Quarterly: review the progress and effectiveness of contacting client work
Being involved in special projects where your expertise is required, including regional work.
Any other work as prescribed by the management in any location.
Yêu cầu
Experience in the automobike and motorcycle industry
Essential Education:Bachelor’s Degree.
Desirable Education:Marketing / Business / Research specialty. MBA holder is preferable.
Professional Certificates
Languages required:fluently english
Additional requirements
- At least 2 years’ relevant experience.
- Proficient in the use of standard desktop word processing and spreadsheet software e.g. MS Word , MS Excel PowerPoint & internet browser software.
-Superior people management and client focused.
-Good interpersonal and communication skills.
Quyền lợi:
- Lương tháng 13
- Company trip hằng năm
- BHYT + BHXH + BHSK
- Nghỉ tất cả các ngày Chủ Nhật và 2 ngày thứ 7 mỗi tháng
- Tăng lương theo định kỳ
- Môi trường làm việc thân thiện, lành mạnh
- Bằng cấp:
Đại học - Phụ cấp khác: Phụ cấp cơm trưa
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi:
> 30 - Thời gian làm việc: 8:30~17:30 Thứ Hai đến Thứ Sáu, Thứ Bảy làm 2 ngày /tháng
Quyền lợi
Laptop,Chế độ bảo hiểm,Du Lịch,Phụ cấp,Chế độ thưởng,Chăm sóc sức khỏe,Đào tạo,Tăng lương,Công tác phí,Nghỉ phép năm,