Thông tin công việc
Chức Danh: Customer Service Leader
Loại hình công việc: Nhân viên chính thức
Mức lương: Cạnh tranh
Công ty: HR Vietnam’s ESS Client
Mô tả
- Leader of customer service team
- Following all repeated orders from existing customers
- Internal Communication with Production & Planning to get delivery schedule
- External Communication with Customer regarding to delivery schedule, collect forecast for repeated order, following up accuracy of the forecast. Proactively contact customer to collect repeated PO
- Take care of quality issue, communicate with customer & production
- Update Sale Turnover every week, every month.
Yêu cầu
- Specification: University
- Experience: at least 5 years at similar level.
- Skill: Good organization and negotiation with internal & external
- Good presentation and explanation
- Ability to understand and leading team well to achieve target
- Ability to communicate with many people with full of soft skills
- Language: English in business level
- Experience in packaging field will be preferable
Yêu cầu bằng cấp: Chưa nhập
Yêu cầu hồ sơ:
- Bằng cấp:
Đại học - Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi
Yêu cầu độ tuổi: Chưa nhập
Yêu cầu kinh nghiệm: 1 - 3 Năm
Yêu cầu giới tính: Chưa nhập
Nhà tuyển dụng
Favorite
As a leading consultancy with operations nationwide, HR Vietnam provides clients and candidates with tailor-made solutions in executive recruitment, career management as well as payroll services. We deliver innovative hands-on solutions that address both recruitment strategies and human resources. HRVietnam là công ty hàng đầu về tuyển dụng và tư vấn nguồn nhân lực tại Việt Nam. Chúng tôi cung Xem chi tiết...